Vienas sparčiausiai populiarėjančių ir įtraukiančių žaidimų šou pasaulyje – „The Floor – Valluta Võidupõrand“ – jau šį rudenį debiutuoja Estijoje, TV3 eteryje.
Šis įspūdingas formatas, 2025-aisiais tituluojamas kaip viena ryškiausių metų televizijos premjerų, per vos dvejus metus pavergė milijonų žiūrovų širdis ir pelnė prestižinius apdovanojimus visame pasaulyje. Estija taps jau 23-iąja šalimi, prisijungiančia prie šio olandiško formato tarptautinės sėkmės istorijos.
Estijoje šou ves žinomas žurnalistas Roald Johannson: „Tai žaidimas, kuriame gali laimėti bet kas – bet jei turi stiprių žinių savo srityje ir greitai reaguoji, tavo šansai laimėti rimtą piniginį prizą – labai realūs. Prisijunk jau dabar: www.tv3.ee“
TV3 Group Estija programų direktorius Olle Mirme pažymi, kad „The Floor“ – tai daugiau nei įprastas viktorinos žaidimas: „Dinamiškas tempas, įtraukiantis vizualumas, įtampa, netikėtumai ir didelis savaitinis piniginis prizas – tai tik keletas elementų, dėl kurių šis šou išsiskiria. Žiūrovams smagu ne tik stebėti, bet ir įsitraukti, žaidžiant kartu iš namų.“
Naujajį žaidimų šou Estijoje prodiusuos savo veiklą Baltijos šalyse išplėtę kūrybos namai ELITAZ.
„‘The Floor’ startas Estijoje – tai naujas ir labai jaudinantis mūsų kūrybinio kelio etapas. Bendradarbiavimas su TV3 ir Talpa Studios – stiprus žingsnis link dar didesnės kūrybinės platformos Baltijos regione. Esame pasiruošę dalintis patirtimi, inovacijomis ir aukščiausio lygio gamyba,“ – sako ELITAZ vyriausiasis prodiuseris Gediminas Jaunius.
Sebastian van Barneveld, „Talpa Studios“ pasaulinės plėtros vadovas priduria: „Džiaugiamės galėdami pasveikinti Estiją prisijungiant prie ‘The Floor’ šeimos. Kartu su partneriais iš ELITAZ ir TV3 matome, kaip realybe tampa mūsų svajonė apie stiprų Baltijos kūrybos centrą.“
Apie „The Floor“:
100 dalyvių stoja ant milžiniškų LED ekrano grindų padalintų į 100 kvadratų – kiekvienas jų atspindi vis kitą žinių sritį. Dalyvių tikslas – pakviesti vienas kitą į dvikovas, atsakinėjant į klausimus, iliustruotus nuotraukomis – nuo mados prekių ženklų, žymių aktorių iki žinduolių ar sportininkų. Kiekvieną kartą nugalėtojas perima priešininko laukelį, taip vis padidindamas savo užimamų kvadratų skaičių, tuo tarpu pralaimėjusysis – palieka žaidimą. Kuo toliau – tuo dvikovos darosi aršesnės, o įtampa vis labiau kyla. Po aštuonių epizodų paaiškės vienas nugalėtojas – tas, kuris užkariaus visą grindų žemėlapį ir laimės pagrindinį piniginį prizą!