Evitos Cololo kūrinys „Slėpynės“ tarsi tęsinys jau pradėtai istorijai: „”Be Paslapčių” veikėjui uždarytas langas. Nors ši daina parašyta anksčiau, nei “Be Paslapčių”, bet paskutinis, nebe toks saldus ir intymus etapas pasiekia žaidimo pabaigą būtent slėpynėse. Daina “Slėpynės” atsirado gana organiškai. Momentaliai studijoje susirezgusios frazės augo į gilesnius prisiminimus ir pynėsi į sakinius. Toks šiek tiek kandus tekstas. Įvairūs potyriai ir nuotykiai gyvenime sulipo į žodį “Tu”, bet slėpynes laimėjau aš.“, – sako atlikėja.
Kartu su Evita prie šio kūrinio dirbo ir prodiuseris Vitalijus Vaiper. Tai jau trečiasis kūrinys prie kurio prisidėjo Vitalijus. Anot prodiuserio, su šia daina Evita labiausiai priartėjo prie savo skambesio ir žinojimo, kokia linkme ji nori eiti.
„Su trečiąja daina įžengėm i visišką Evitos teritoriją. Manau, kad esam arčiausiai jos tikrosios sielos ir su kiekvienu kūriniu ji vis labiau atskleidžia save ir savo charizmą. Ši Evitos daina man yra artimiausia, nes šios dainos tekste sudėta daug išgyvenimų ir emocijų. „Slėpynės“ yra apie vengimą , ypač socialinėje erdvėje, tą galimybę turėti interakciją ir lygiai tai pat išvengti jos arba tiesiog išgaruoti socialinėje erdvėje.“ – dalijasi Vitalijus Vaiper.
„Su Vitalijumi gerai susidirbome, pagavom idėją, „flow“ ir turėjom pusę rezultato. Vėliau – šlifavimas ir prieskoniai. Kūrybinio proceso nepavadinčiau darbu, labiau padainavimo sesija/ muzikinis laisvadienis, vasarai įsibėgėjus įsikūrėm mini studiją namuose kurorte, “Slėpynės” buvo rašomos ganėtinai laisvoj, ramioj, atpalaiduojančioj aplinkoj.“ – pasakoja Evita.
Vaizdo klipe, Evitos gimtasis miestas – Druskininkai, ir jo architektūrinis paveldas. Vaizdo klipo režisierė Eglė Razumaitė Druskininkus įvardina kaip išskirtinį miestą: „Druskininkai, kurortinis kraštas, jame galime rasti XIX amžiaus medines vilas, modernistines sanatorijas bei vieną įdomiausių postmodernizmo idėjas Lietuvoje reprezentuojančių statinių – fizioterapijos gydyklų kompleksą, dabar tapusį Druskininkų vandens parku. Architektūra visada simbolizuoja sociokultūrinį turinį ir geba kalbėti be žodžių. Norėjosi, kad vaizdo klipo scenos plėtotųsi ne eilinių lokacijų atmosferoje.“.
Neeilinės lokacijos buvo įamžintos ir neeiliniu būdu – analogine juosta. režisierė šį sprendimą įvardija kaip artistinį pasirinkimą: „Man patinka, jog juosta diktuoja kitą darbo ritmą, tenka labiau išgvildenti idėją, geriau apskaičiuoti bei apgalvoti scenas bei jų trukmes, procesas trunka ilgiau, manipuliacija su tokiu vaizdu visai kitokia. Manau, kad juosta geba apčiuopti kai kuriuos žmogaus egzistencijos ritmus geriau nei skaitmenizuoti vaizdai. Labai smagu, jog įgyvendinom viską taip kaip buvo sumanyta ir ELITAZ MUSIC nepabijojo tokios avantiūros ir leido man eksperimentuoti.
„Eglę Razumaitę, klipo režisierę, stebėjau anksčiau, bet Vitalijaus dėka sukontaktavom. Mačiau klipo viziją, kurią išpildė Eglė. Nebuvo kažkokio kvestionavimo bus gerai ar negerai, nes žinojau, kad galutinis rezultatas bus „cool“ – tai, apie ką mąsčiau. Norėjau filmuoti Druskininkuose, gimtojoje vietoje. Visi klipo veikėjai taip pat druskininkiečiai. Didesnis iššūkis buvo išlikti kantriai prie +30 laipsnių temperatūros su pilnu makiažu filmuojant juostine kamera, kuria kadras filmuojamas vieną karta, todėl pirmu „teiku“ turi viską padaryti taip, kaip reikia.“ – apie vaizdo klipo filmavimą pasakoja atlikėja.
Evita Cololo džiaugiasi, kad darbas su komanda buvo lengvas ir pavyko įgyvendinti jos turėtą viziją: “Esu laiminga, jog mane supanti komanda yra jaunatviška ir su visais labai lengva bendrauti. Vėlgi, Ačiū Silvijai Jaunienei ir Gediminui Jauniui, kad pagavo mano idėją ir sutiko padėti ją pildyti. Juostine kamera filmuotus filmus laikau aukštu pilotažu, svarbus kiekvienas krentantis spindulys ir šešėlis, kitaip – niekas nesigaus. Ačiū klipo veikėjams, besislapstančiam slėpynių iniciatoriui Gabrieliui Žvirbliui ir mano artimiausioms: Anesai Mesnikovič, Kristei Žilionytei, Karolinai Ratenytei.